Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban megtalálhatja az ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket és az azokra adott válaszainkat. Ezek segítségével tájékozódhat abban az esetben is, ha problémája  akad.

Mit tegyek, ha véletlenül beriasztottam?

Minden ügyfelünk rendelkezik egy jelszóval, vagy lemondókóddal, amit a rendszerbe történő bekapcsoláshoz ad meg. Ez egy ügyfelünk által meghatározott szó, kifejezés, vagy akár egy szám is lehet. Ha téves riasztás történik, fel kell hívni az erre kijelölt telefonszámunkat (szerződéskötéskor megkapja az ügyfél), majd ügyfélazonosítás után a fentebb említett, korábban az ügyfél által megadott jelszóval, vagy lemondókóddal, ezután lehet lemondani a téves jelzést a diszpécserünknél.

Miért kell időnként ellenőrizni a rendszert és próbariasztani?

A rendszer képes „önmagát ellenőrizni”. Ez alapvető műszaki ellenőrzést jelent, ami kiterjed az alapriasztó helyi tesztelésére és a távfelügyeletre történő jelátvitel hibátlan működésére. Ettől függetlenül kifejezetten ajánlott néha próbariasztást végezni. Ilyenkor a riasztás előtt kérjük, hívja fel a távfelügyeleti központot, azonosítsa magát kollégánk számára az egyedi jelszavával és közölje a diszpécserrel, hogy próbariasztást fog végezni. Ezután az Ön kérésére visszahívhatjuk Önt és megbeszélhető, hogy milyen jelzések érkeztek. Ha rendellenességet tapasztal, hívja rögtön a Söni 2001 Kft. ügyfélszolgálatát!

Hogyan ellenőrizhetjük, hogy működik a  riasztó?

Ha a kezelő nem mutat hibajelzést, akkor nagy valószínűséggel minden rendben van. De időszakosan egy próbariasztást célszerű csinálni. Így „élesben” le tudjuk ellenőrizni a rendszer minden elemét a kezelőtől a felügyeleti állomásig. Ne felejtsük el a felügyeletet értesíteni a próbariasztásunkról telefonon! Ha rendellenességet tapasztal, hívja rögtön a Söni 2001 Kft. ügyfélszolgálatát!

Valami baja van a riasztónak, mit tegyek?

A hibák nagy részét a készülékek kijelzik a kezelőfelületen és lejelentik a távfelügyeleti központ számára. Ha valami problémát észlelünk először olvassuk el a kezelési útmutató erre vonatkozó leírását és cselekedjünk az abban leírtaknak megfelelően! Ha mégsem sikerül megoldani a problémát, hívja fel a Söni 2001 Kft. szervizét a +36 70 336-5520-as telefonszámon.

Mitől lehet téves riasztás?

A téves riasztásnak többféle oka lehet. Az egyik leggyakoribb a nyitva felejtett ablak. De sok minden más mellett előfordulhat kezelési hiba, vagy akár a rendszer valamely elemének meghibásodása, vezeték sérülése, stb. Ha ilyet tapasztalunk, mindenképpen a lehető legrövidebb időn belül jelentsük be a hibát a kellemetlenségek elkerülése érdekében.

Mit tegyek, ha a diszpécser riasztásról értesíti?

Mindenképp érdemes, lehetőségeinkhez mérten, haladéktalanul helyszínre menni a lehető legrövidebb időn belül! (Persze, csak ha egyébként nem vagyunk már éppen a helyszínen.)

Vizsgáljunk meg minden nyílászárót, egyéb bejutási pontokat, stb! Próbáljuk meg megállapítani a riasztás okát (pl.: nyitott ablak, kezelési hiba stb.) és amennyiben nem tudjuk megállapítani az okot, vagy egyértelműen műszaki hiba az ok, akkor értesítsük a szervizt. Amennyiben a diszpécser értesítésekor biztosak vagyunk a riasztás okáról és az nem valós riasztás, akkor a jelszó, vagy lemondókód ismeretében azonnal mondjuk le a riasztást, a járőrök indokolatlan kiérkezésének elkerülése érdekében.

Mennyire megbízhatóak  a mostani és Önök által is használt riasztórendszerek?

Abszolút megbízhatóak. Még sohasem fordult elő cégünk működése során, hogy egy valós betörés esetén nem, vagy hibásan működött volna valamelyik általunk telepített rendszer.

A hibák nagy részét a készülékek kijelzik a kezelőfelületen és lejelentik a távfelügyeleti központ számára. Ha valami problémát észlelünk először olvassuk el a kezelési útmutató erre vonatkozó leírását és cselekedjünk az abban leírtaknak megfelelően! Ha mégsem sikerül megoldani a problémát, hívja fel a Söni 2001 Kft. szervizét a +36 70 336-5520-a telefonszámon.

Szóljak a biztosítómnak, hogy van távfelügyelt riasztóm?

Igen, feltétlenül.

A legtöbb biztosító kedvezően fogadja, ha távfelügyeletre kapcsolt riasztó üzemel a biztosított ingatlanban. Ilyenkor általában magasabb biztosítási összeget vállalnak ugyanolyan tarifa ellenében. Érdemes több biztosító ajánlatát is kikérni, mert nem egyformán bírálják el riasztóval ellátott ingatlanokat.

Mennyi ideig garanciális a telepített rendszer?

Az alapriasztóra a törvényben meghatározott 12 hónap garancia vonatkozik, a távfelügyeleti jelátvitelre pedig élettartam garancia.

Ez azt jelenti, hogy amennyiben a távfelügyeletre történő átjelzés valamely eleme meghibásodik, a szolgáltatás igénybevétele időtartama alatt díjmentesen javítjuk. Ezt a fogadóállomáson jelzi nekünk a rendszer. (Ha netán hibás a kapcsolat az ügyfél rendszere és a felügyeleti vevő között).

Módosultak a szerződéses adataim, mit tegyek?

Azonnal jelezze  az adatok változását  a Söni 2001 Kft. ügyfélszolgálata számára írásban vagy elektronikus úton. Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a személyes adatokban történő bárminemű változás bejelentését kizárólag  csak írásban áll módunkban elfogadni! Köszönjük erre vonatkozó megértését!

Milyen riasztót érdemes felszereltetnem?

Megbízhatóság szempontjából nincs különbség abban, hogy vezetékes vagy vezeték nélküli egy riasztórendszer. A vezeték nélküli rendszer üzemeltetése egy picit nagyobb törődést igényel az elemek véges élettartama miatt. (Egy mai, modern vezeték nélküli eszköz akár 2-5 évet is képes működni egy garnitúra elemmel.) Kizárólag hazai forgalmazótól célszerű rendelni, mivel nem biztos, hogy a külföldről beszerzett eszközök kompatibilisek a rendszer többi elemével. (Ez különösen igaz a Távol-Keletről behozott érzékelőkre, központokra és egyéb alkatrészekre.) Ezek mellett a  legfontosabb szempont az, hogy a hazai szolgáltatók távfelügyeleti rendszereivel kompatibilis legyen. A Söni 2001 Kft. távfelügyeleti vevőállomása a legtöbb hazánkban forgalmazott riasztóközponttal képes kommunikálni, akár egyszerre több útvonalon is.

Ha teljesen tanácstalan, akkor kérje ki cégünk szakembereinek véleményét! Kérjen tőlünk személyes találkozót, hogy felmérhessük az ingatlan vagyonvédelmi lehetőségeit, és megtalálhassuk a legjobb betörésvédelmi megoldásokat! Az ingyenes helyszíni felmérés vásárlási kötelezettségtől mentes!

Mennyibe kerül egy riasztó telepítése?

Az ingatlan adottságaihoz mérten már nettó 100 000 Ft-ért megbízható rendszert tudunk építeni. Ezt természetesen nem szabad ajánlatnak venni, mert minden helyszín és minden igény más és más.

Ha tanácstalan, kérje ki cégünk szakembereinek véleményét! Kérjen tőlünk személyes találkozót, hogy felmérhessük az ingatlan vagyonvédelmi lehetőségeit, és megtalálhassuk a legjobb betörésvédelmi megoldásokat! Az ingyenes helyszíni felmérés vásárlási kötelezettségtől mentes!

Ha kisállattartó vagyok és otthon hagyom a kutyám vagy a macskám, akkor bekapcsolhatom a riasztót?

Ha Önnek házi kedvencei, kisállatai vannak, a felméréskor mindenképpen közölje ezt a tényt kollégánkkal. Léteznek olyan érzékelők, amik képesek a kisállatok mozgását figyelmen kívül hagyni. Ha ilyen elemekből álló rendszer lett telepítve az Ön otthonába, akkor természetesen bekapcsolhatja.

Ha tanácstalan, akkor feltétlen kérje ki cégünk szakembereinek véleményét! Kérjen tőlünk személyes találkozót, hogy felmérhessük az ingatlan vagyonvédelmi lehetőségeit, és megtalálhassuk a legjobb betörésvédelmi megoldásokat! Az ingyenes helyszíni felmérés vásárlási kötelezettségtől mentes!

Minden esetben kódokat kell használnom a riasztóhoz?

Nem. Lehet távirányító is.

Ha teljesen tanácstalan, akkor kérje ki cégünk szakembereinek véleményét! Kérjen tőlünk személyes találkozót, hogy felmérhessük az ingatlan vagyonvédelmi lehetőségeit, és megtalálhassuk a legjobb betörésvédelmi megoldásokat! Az ingyenes helyszíni felmérés vásárlási kötelezettségtől mentes!

Hogyan tudom a kódomat beállítani, illetve ki fogja azokat tudni?

Minden riasztórendszerhez van egy úgynevezett mesterkód. Aki ezt a kódot ismeri, az tud kódot váltani, új kódot beírni, vagy törölni. Valamint ezzel lehet ki- illetve bekapcsolni a rendszert. A kiépített rendszer átadásakor a kollégáink minden esetben elmondják az ügyfélnek, hogyan kell kódot váltani. Így maga az ügyfél tud minden további felhasználónak kódot beírni. Ez a folyamat rém egyszerű és (körültekintő eljárás mellett) csak a kódot adó, illetve a kódot kapó tudja meg a kódot.

Mindenképp meg kell változtatni a mesterkód számkombinációját is! (Hiszen ez általában a gyári beállítás szerint: 1234).

Mikor kell fizetni a kivonulásért?

A szolgáltatásunk díjában benne van évente 2 olyan téves riasztás, amelyért nem kell fizetni. Abban az esetben amennyiben Ön lemondja a diszpécsernél a riasztást (a járőr elindulása előtt), akkor az nem számít téves riasztásnak.

Építkezés előtt állok és riasztórendszert szeretnék, mi tegyek?

Nagyon fontos, hogy előrelátó legyen és megvédje házát, otthonát, szeretteit, vagyontárgyait, értékeit! Mindenképp legalább a villamostervezés időszakában vegye fel a kapcsolatot a Söni 2001 Kft. munkatársaival és kérje ingyenes szaktanácsadásunkat és/vagy ajánlatunkat.  Kérjen tőlünk személyes találkozót, hogy felmérhessük az ingatlan vagyonvédelmi lehetőségeit, és megtalálhassuk a legjobb betörésvédelmi megoldásokat! Az ingyenes helyszíni felmérés vásárlási kötelezettségtől mentes! Így egy jól átgondolt, megtervezett biztonsági rendszere lesz és nem kell majd kivitelezés közbeni „improvizálásra” számítani. Ezenkívül biztos lehet benne, hogy a leggazdaságosabb, leghatékonyabb megoldás lesz az Öné.

Azt se feledje, hogy a biztonság már a kapuknál elkezdődik! Cégünk a kaputechnika egyik legismertebb szakértője is a Dél-Dunántúlon, segítünk a megfelelő kapu kiválasztásában és 1 nap alatt be is szereljük Paks és Szekszárd 50 km-es körzetében.

Miért érdemes távfelügyeleti szolgáltatást igénybe venni?

Mert az ördög sohasem alszik! Ne váljon áldozattá! Manapság már nem szükséges hetekre elutazni, hogy valami baj megtörténjen magára hagyott otthonában. Elég, ha csak a sarki boltba szalad el csupán 15-20 percre és máris célponttá válhat! A betörők képesek akár hetekig észrevétlenül figyelni a kiszemelt áldozataik szokásait, valamint napi rutinját, hogy végül lecsaphassanak és sikeresen megszerezhessék azt a vagyont, amelyért Ön verejtékes munkával megdolgozott. Ugye, Ön sem akarja ilyen veszélynek kitenni saját és családja életét?

Közép és hosszútávon gondolkozva az elektronikus riasztórendszer kiépítése üzemeltetése gazdaságos eszköz. Az élőerős őrzés egy hatékony megoldás a vagyonvédelem terén, viszont folyamatos magas költségvonzata van. A távfelügyelet a két rendszer kombinációja, ötvözi mindkét szolgáltatástípus előnyét, ami azt jelenti, hogy magas színvonalú szolgáltatást, maximális biztonságot nyújtunk napi egy csésze kávé áráért!

Vegye fel velünk a kapcsolatot, óvja meg magánszféráját, és vértezze fel magát a veszélyhelyzetek ellen!

Távfelügyeletet szeretnék, de nincs riasztórendszerem, mit tegyek?

Mindenképp szükséges egy helyi riasztórendszer kiépítése, amit a távfelügyeletre rá tudunk kapcsolni. Ennek kiépítését végezheti a Söni 2001 Kft, vagy bármely más kivitelező is. Cégünk más által telepített rendszereket is rá tud kapcsolni a felügyeleti központra.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, óvja meg magánszféráját, és vértezze fel magát a veszélyhelyzetek ellen!

Mikor érdemes kamerarendszert telepíteni?

Üresen hagyott ingatlan esetén (családiház, lakás, bezárt üzlet, cégtelephely stb.) csak akkor érdemes kamerát szerelni, ha már van riasztórendszer.

Gondoljuk végig mire van szükségünk? Arra, hogy egy esetleges betörést megakadályozzunk, elfogjuk a tettest, vagy arra, hogy amikor hazaértünk (akár napokkal-hetekkel az esemény után) megnézzük a betörést, amit, ha csak egy kicsit is tapasztalt betörő követ el, elmaszkírozza magát, hogy felismerhetetlen legyen.

A kamera nem egy üresen hagyott ingatlan betörésvédelmére való. Egy felügyeletre kapcsolt riasztó rendszer telepítése után, ha az ügyfél igényel egy magasabb szintű biztonságot, akkor természetesen indokolt lehet. Bekerülési költség szempontjából is kedvezőbb a riasztó kiépítése.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, óvja meg magánszféráját, és vértezze fel magát a veszélyhelyzetek ellen!

Máshol van a szolgáltatásom, de Önökhöz szeretnék menni, mit tegyek?

Köszönjük bizalmát!

Cégünk az élet bármely területén jelentkező vagyonvédelmi problémára képes megbízható, biztonságos megoldást nyújtani 0-24 órában. Keresse fel a Söni 2001 Kft. ügyfélszolgálatát! Kollégáink 1 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot és rövid időn belül bekapcsolják a mi távfelügyeleti rendszerünkbe. Ez nem jár semmilyen vezetékezéssel, kosszal és átlagos esetben körülbelül 1 órát vesz igénybe.

Fontos tudnia, hogy az átjelzéshez szükséges GPRS készülék, vagy a rádióadó felszerelése, beüzemelése bruttó 49 530 Ft-ba kerül, de 3 év hűségnyilatkozat aláírása esetén ezt a költséget magunkra vállaljuk.

Milyen akcióik vannak jelenleg?

Weboldalunk AKCIÓK oldalán olyan időszakos akciókat talál, amelyek lehetőséget teremtenek a kedvezményes vásárlásra vagy a kedvezőbb  árú szolgáltatások igénybevételére. Kérjük, vegye figyelembe, hogy mettől meddig tartanak az akciók és ez alapján válasszon, illetve, ha kérdése van  keressen bennünket  bátran!

Kérheti ingyenes helyszíni felmérésünket is.

Az ingyenes helyszíni felmérés és személyre szabott ajánlat segít otthona biztonságossá tételében. Keressen, hívjon bennünket a biztonság kedvéért!

Milyen szolgáltatásaik vannak jelenleg?

Cégünk az élet bármely területén jelentkező vagyonvédelmi problémára képes megbízható, biztonságos megoldást nyújtani 0-24 órában. Tesszük ezt ügyfeleink kérésének, elvárásainak legmagasabb szintű kiszolgálásával, amihez magasan képzett munkaerő és szakértelem párosul. Tevékenységünk kiterjed lakóingatlanok, irodaházak, garázsok, kiskereskedelmi egységek és egyéb objektumok, kaputechnikai és tűzvédelmi távfelügyeleti-szolgáltatásra is.

Az ingyenes helyszíni felmérés és személyre szabott ajánlat segít otthona biztonságossá tételében.  Keressen, hívjon bennünket a biztonság kedvéért!

Miért válasszam az Önök szolgáltatásait?

Cégünk az élet bármely területén jelentkező vagyonvédelmi problémára képes megbízható, biztonságos megoldást nyújtani 0-24 órában. Hosszú ideje állandó munkatársakkal dolgozunk. Nálunk még sohasem fordult elő, hogy valós betörés esetén csődöt mondott volna a rendszerünk. Egyetlen egy ügyfelünk sem mondta még fel a szolgáltatási szerződést azért, mert nem volt vele megelégedve velünk.

A Söni Távfelügyelet munkatársai magasan képzett, minősített szakemberek, akik készséggel állnak rendelkezésére, ha a család, otthona vagy értékeinek biztonságáról van szó! Távfelügyeleti szolgáltatásunk igénybevétele esetén járőrünk a nap 24 órájában áll megbízóink rendelkezésére és garantálja vagyontárgyai biztonságát. A közel 20 éves működésünk alatt, egyszer sem volt példa arra, hogy ügyfeleink betörés áldozatává váltak volna. Szakértelmünk és tapasztalataink garantálják partnereink biztonságát!

Forduljon hozzánk bizalommal, ha értékei és vagyontárgyai biztonságáról van szó!

Vezetékes riasztórendszerek esetében  hogyan történik a kábelezés?

Új ház építésénél vagy régi felújításánál általában a falba süllyesztve, csőbe húzzuk a kábeleket. De „lakott” épületeknél többféle megoldás is létezhet. Lehet a vezeték a falon kívül kábelcsatornában, vagy lehetséges a padláson történő kábelezés, de akár parkettaszegélyben vagy beépített szekrényben is futhatnak a vezetékek. A lehetőség végtelen, az adott helyszín függvényében.

Használhatunk úgynevezett hibrid rendszereket is, ami azt jelenti, hogy vegyesen használunk vezetékes és vezeték nélküli eszközöket is. Ebben az esetben használhatunk távirányítót (természetesen szükség szerint többet), vagy vezetékes kódtasztatúrát, de akár egyszerre mindkettőt is.

Forduljon hozzánk bizalommal, ha értékei és vagyontárgyai biztonságáról van szó!

Milyen árakkal dolgoznak?

Áraink, szolgáltatásaink ingatlankategóriától függően változnak. Távfelügyeleti szolgáltatásunk családi ház esetén már néhány ezer forint/hó; azaz  maximális biztonságot nyújtunk napi egy csésze kávé áráért!

Mindig vannak akcióink, továbbá 3 év hűségnyilatkozat aláírásával bármelyik csomagunk esetén elengedjük a távfelügyeleti bekötés 49 530 Ft-os díját!

Ingyenes felmérésünk vásárlási kötelezettségtől mentes, ezért érdemes kérnie pontos árajánlatunkat! Forduljon hozzánk bizalommal, ha értékei és vagyontárgyai biztonságáról van szó!

Mennyi idő alatt érnek ki a helyszínre, ha probléma van?

A betörésvédelmi rendszer valós idejű jelzéseket küld központunkba, amelyeket munkatársaink folyamatosan monitoroznak. Riasztás esetén magasan képzett járőrünk azonnal a helyszínre siet, elvégzi a szükséges lépéseket, esetleges intézkedéseket és nyomban értesíti Önt.

A kivonuló szolgálatokkal kapcsolatban az általános előírás 15 perc. Mi viszont, szinte minden esetben, Pakson belül 2-5 perc alatt kiérkezünk. Ez természetesen változhat az ingatlan távolságától, az időjárási és közlekedési körülményektől.

Áramszünet van mit tegyek?

Az általunk felszerelt riasztórendszernek képesnek kell lennie akár egy teljes 24 órás áramkimaradást is „kibírni” akkumulátoros üzemmódban. Amennyiben ez nem így van, keressen meg minket egy karbantartással kapcsolatban!

Megrendeléstől számítva, mennyi időn belül telepítik a választott riasztó rendszert?

A szabad és munkaszüneti napokat is beleszámítva, kollégák leterheltségétől függően, ez lehet néhány nap vagy extrém esetben akár 2-3 hét is. De minden esetben a lehető leggyorsabban  és legkörültekintőbben járunk el!

Hogyan kapom a szolgáltatásról a számlát?

Kaphatja elektronikus formában, vagy akár papír alapon is, ahogy Önnek kényelmesebb.

Műtárgyvédelem esetén szükséges-e külön konzultáció a riasztó rendszer telepítése előtt?

Igen, mindenképpen!

A cégem telephelyére szeretnék szolgáltatást, milyet érdemes választani?

Ha már van riasztórendszere, de még nincs távfelügyelet szolgáltatása, akkor  a Söni 2001 Kft. egy rendkívül kedvező ajánlattal áll bárki rendelkezésére! Legyen bármilyen típusú riasztórendszere, cégünk díjmentesen ráköti távfelügyeleti központunkra, hogy ezentúl ingatlanja és telephelye maximális biztonságban lehessen.

Ha még nincs riasztórendszere, akkor az ingyenes helyszíni felmérés segít Önnek a legjobb megoldás kiválasztásában. Így biztos lehet abban, hogy a megfelelő rendszert és a megfelelő szolgáltatást választja a lehető legoptimálisabb áron és a legnagyobb hatékonysággal. A helyszíni felmérés ráadásul vásárlási kötelezettségtől mentes!